Wilt u een klacht melden?
Protrading besteedt de grootste zorg aan het verpakken en verzenden van uw producten. Mocht u des ondanks niet tevreden zijn over de verpakking, Levertijd of de verzendwijze, dan kunt u contact met ons opnemen middels ons contact formulier, of via info@protrading.nu
Wij zullen uw klacht bekijken en deze naar ieders tevredenheid proberen op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst behandelen en beantwoorden. Mocht deze termijn om wat voor reden dan ook niet haalbaar zijn, dan zullen we wederom contact met u opnemen. Bent u desondanks niet tevreden over de afwikkeling van uw klacht, dan kunt u altijd contact opnemen met stichting webshop keurmerk, alwaar Protrading bij is aangesloten.
De producten die u op deze site aantreft zijn originele producten in originele verpakkingen. Protrading heeft geen invloed op de kwaliteit van de inhoud van deze verpakkingen. Voor eventuele klachten over de inhoud en werking van uw gekochte product adviseren we u eerst contact op te nemen met de klachten en vragen service van de des betreffende fabrikant.
- Schwarzkopf : 030-6073650
- Guhl : 036-5491317
- Syoss : 030-6073650
- John Frieda 036-5491319
Herroepen en retourneren van uw aankopen
U heeft het recht om binnen 14 dagen, na uw aankoop, de koopovereenkomst te ontbinden, dit is uw herroepingsrecht. Indien u gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht verzoeken wij u gebruik te maken van het herroepingsformulier, die u hier kunt downloaden. Vult u alstublieft het formulier volledig in, en stuur het dan terug naar ons. Vervolgens heeft u nog 14 dagen de tijd om het artikel te retourneren. Wij vragen u dat bij voorkeur te doen in de originele verpakking. Bij onze haarverf is het echter wel zo dat de inhoud niet gebruikt mag zijn. Wij zullen dan uiteraard uw aankoopbedrag en verzendkosten, binnen 5 werkdagen na ontvangst van het artikel, terug betalen. U dient echter wel zelf de retour verzendkosten te voldoen. Mocht er sprake zijn van transportschade of een foutief geleverd product, dan vergoeden wij ook deze kosten.
Crediteren van uw aangekocht product
''De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.''